By: Encik Semutaro

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 3-Mar-2008 01:21 Email | Share | | Bookmark
Ape???!!!...Bikin Nie??? {18sx}

 
hik...hik...hik...sori aritue 18sg...tapi kali nie 18sx lak...kalo korang tak suka tgk... tunggu next entry jgn mare ek...tapi aku rasa laki semua mesti suka nyer...keculi yg Gay bkn Guy...eheheh...aku lama perap gambor nie kalo ayam diperap dah sebati leh buat bbq...nie pon ader kawan2 yg mintak aku upload kan...{ nie bukan ayat rekaan tapi betul-betul...}...kalo yg rasa tak selesa..aku mintak maap awai2 k...korang pilih2 laaa yg mana paling cun dan mantap...tapi pemenang nyerr dah tahu...pic yg last sekali...ahahahakkkk...

p/s:Pandang Dari Segi Seni Foto Bukan Dari Segi Pandangan Nafsuuuu...








Friday, 29-Feb-2008 21:44 Email | Share | | Bookmark
:::kejadianygdulu:::-BOO {18sg}

 
aku sebenarnya tak sanggup nak upload pic nieh...ganas sangat kot...{18sg}..aku rasa budak2 dalam fpg nie semua atas 18 aku rasa aku leh upload...tapi nie pon dia atas desakan dan permintaan kwan-kwan aku upload lah..semoga kejadian nie menjadi iktibar kepada kita..





ermmm..tertiba teringgat kat air asam lak..


Thursday, 28-Feb-2008 19:59 Email | Share | | Bookmark
:::forestteam:::

 






















Saturday, 16-Feb-2008 19:04 Email | Share | | Bookmark
:::sunrise:::

 




Saturday, 9-Feb-2008 01:11 Email | Share | | Bookmark
lelangit

 







[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net